loading...
مجله خرید تو - راهنمای خرید
مریم بازدید : 41 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

 

بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System است و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران نیز تصفیه آب مینروا Minerva بوده زیرا از سیستم اسمز معکوس در مدل های شش مرحله ای معدنی ساز، هفت مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی، هشت مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار و هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز بهره میگیرد و آب آلوده آشامیدنی لوله کشی شهری را به آبی سالم و پاکیزه با سختی زیر 100 تبدیل مینماید. تصفیه آب مینروا توسط نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت تصفیه آسا به صورت انحصاری وارد و عرضه میگردد و به همین جهت قیمت آب تصفیه کن تایوانی مینروا در سراسر ایران یکپارچه بوده و تصفیه آسا از این بابت علاوه بر ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات به مشتریان تضمین بهترین قیمت نیز خواهد داد.

پرفروش ترین و بهترین آب تصفیه کن تایوانی مینروا مدل هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز است که به مشخصات فنی و قیمت بهترین آب تصفیه کن خانگی اصل تایوان میپردازیم. تصفیه کننده آب مینروا در مراحل اول دوم سوم در واقع عمل پیش تصفیه را جهت حذف املاح درشت موجود در آب آشامیدنی انجام میدهد. این املاح درشت موجود در آب لوله کشی شهری عبارت اند از شن و ماسه و گل و لای و رسوبات و زنگ لوله بزرگتر از 5 میکرون که میتوانند موجب بروز سنگ کلیه در بدن انسان شده و در واقع همان املاحی که در کتری آب جوش جرم میگیرند میباشند. فیلترهای کربن فعال و کربن بلاک نیز در مرحله دوم و سوم به حذف کلر از آب آشامیدنی میپردازند. فیلتر مرحله چهارم آب تصفیه کن تایوانی مینروا، غشای ممبران اسمز معکوس است که در سیزده لایه آب آشامیدنی را تصفیه میکند و موجب کاهش سختی آب آشامیدنی و حذف و تصفیه کامل املاح مضر بسیار ریز موجود در آب همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم شود.

فیلتر مرحله پنجم دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا، پست کربن خطی است که به بهبود طعم رنگ و بوی آب میپردازد. در مرحله ششم املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه ی آب آشامیدنی حذف کامل شده بودند به آب بازگردانی میشوند و این عمل توسط سنگ های Dolomite شکل میگیرد. فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب به آن خواص بسیار قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی خواهد داد و در مرحله هشتم فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز با افزایش میزان اکسیژن موجود در آب لوله کشی شهری به حذف باکتری های مضر برای بدن انسان میپردازد. قیمت آب تصفیه کن تایوانی به نسبت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و چینی در بازار کمی بیشتر بوده و این نشأت گرفته از کیفیت قطعات و فیلترهای تایوانی تصفیه آب است. با این حال دستگاه تصفیه آب مینروا، بهترین قیمت آب تصفیه کن تایوانی در میان بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را دارد و با توجه به جشنواره های فروش ویژه شرکت تصفیه آسا نیز بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی محسوب میگردد. از دیگر خدماتی که یک تصفیه آب تایوانی اصل مینروا توسط شرکت تصفیه آسا در اختیار شما عزیزان قرار میدهد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت قسطی، نصب و ارسال رایگان و اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی توسط شرکت در زمان های سرویس دوره ای دستگاه است.

 

شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه تخصصی، واردکننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به شمار میرود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت میشوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

 

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود.

 

در بورس فروش دستگاه تصفیه آب خانگی بیش از 60 الی 70 برند مختلف از انواع دستگاه تصفیه اب خانگی تایوانی عرضه و به فروش میرسند . این دستگاه ها هر کدام ساخت چین ، ایران ، آمریکا ، تایوان ، آلمان و… هستند با این حال مهد تصفیه آب خانگی در دنیا کشور تایوان بوده و هست و بهترین برند تصفیه آب در بازار ایران نیز ساخت این کشور است . پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز Minerva Ro8_O2Plus میباشد که شامل هشت مرحله فیلتر تصفیه آب خانگی است . این دستگاه با دارا بودن پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار به ذخیره 16 لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده میپردازد تا در صورت قطع آب و برق بتوانید از آب آشامیدنی تصفیه شده استفاده نمایید .

 

همچنین دارا بودن فیلتر اکسیژن ساز تصفیه آب و فیلتر قلیایی کننده دستگاه آب شیرین کن خانگی مینروا باعث ایجاد مزایای ویژه و مثبت برای سلامت بدن انسان میگردد . فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب آشامیدنی خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب آشامیدنی تصفیه شده میدهد . خواص آب قلیایی برای بدن انسان به صورت علمی و استاندارد توسط بسیاری از پزشکان سراسر دنیا ثابت شده است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 860
  • بازدید کلی : 2,683